środa, 11 grudnia 2013

Kilka fotek z trasy & ss z którymi wystartuję w konkursie VTM.

Siemka :D  Tym razem mam dla Was cos innego :)  Zamieszczam tutaj kilka zdjęć prezentujących moje autko w trasie :) Oczywiście zgłoszę je do konkursy VTM (Virtual Truck Master).  Konkurs odbędzie się na stronie www.ets2mody.pl


Screeny w cykę :D Mam nadzieję że uda mi się nimi wygrać konkurs :)

Ale to nie koniec :) Na ostatnich dniach wyszedł mod autorstwa MTP (Moders Team Poland), który dodaje różne gadżety do nowego volva FH 2012. Wraz z tym że mam umiejętności komputerowe postanowiłem troszkę zmienić wygląd moich dywaników w wnętrzu auta. Na środku dywanika pojawił się mój nick Volvo213 :) 
 Lista modyfikacji które dodałem do mojego 750 konnego auta:
*Nowe logo globetrotter.
*Nowe tabliczki imienne.
*Logo "VOLVO" nad leżanką.
*Firanki.
*dywanik z moim logiem.
*Nowa kolorystyka wnętrza auta.
*chlapacze przednie "VOLVO".
*Małe światełka białe na przód grilla.
*nowy kolor grilla.
*Tuby w innym miejscu niż poprzednio.





Pozdrawiam :D
volvo213

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz